SEYFİ AKDOĞAN

BÜYÜK BAŞKAN

SEYFİ AKDOĞAN” üzerine 13 yorum

  1. vay be helal olsun size bu kadar güzel bir tanıtım komedisi hayatımda ilk defa görüyorum selamlar

  2. maksat köyümüzü tanıtmak sizi güldürmek değil emeği geçen işi bilenlere teşekkür ederiz. sizde köyümüzü tanıtmak için olumlu mesajlar göndererek çaba gösterebilirsiniz. katkılarınızı bekleriz emrah bey

  3. Seyfi dayımızı çok seweriz saolsun oda bizi sever.Arkadaşı gibi davranır bizlere ve bizde ona başkan diyoruz aramızdaki samimiyetten ötürü.Bizi gölete götürüp kuzu kesecek 🙂

  4. sezfi baskanımıza laf yok cok sevdıgımız saydıgımız bırısı vede kayalar mah. sapanlı lı genclerın baskanıı tatıananın sevgılısı baskanın arkasından konusanı af etmem.

  5. seyfi amcaya laf atan önce kendine baksın o başkan değil başbakanlığa layıktır çiğdemtepeden selamlar

  6. SAYIN MERVE HANIM AYNANIN KARŞISINA HER GEÇİŞMDE KENDİME BAKIYORUM AMA BİR ENTERASANLIK GÖREMEDİM AYRICA SAYIN SEYFİ BEY AMCAM OLDUKLARINDAN BEN KENDİLERİNİ KIZDIRMAK İÇİN TAKILMIŞTIM. VE BURADA YORUM YAPAN GENÇLER BENİM KÖYÜMÜN GENÇLERİ OLDUĞUNDAN HEPSİNE YORUMLARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDER SİZEDE ÖNCE KENDİNİZE BAKMANIZ DİLEĞİYLE SELAMLARIMI SUNARIM.

  7. Seyfi selamlar
    Resmini gördük valla yengende bende pc nin başında köyümüzü incelemkteyiz.E bizim yapacağımız ne varsa yardımcı oluruz. Ha gayret yaw şu işi ciddiye alın valla elbirliği ile köyümüzü tanıtalım.Sümer”e ve Kızlara selamlar :Hepinizi öpüyorum Alla”a emanet olun. Balıkesir”den sevgilerimizle
    İHSAN ERDOĞAN

  8. sayın baskanımız seyfı amca senı cok sevıyoruz ben tuncelıden sana selamlar gonderıyorum bu msj okuyan sana ıletsın ok teskerıyı alınca boyallılı yabooo dan bı kuzu alıp sana yedırcez bız sen yedırmedın ama olsun senın varlıgın yeter ellerınden optum sentepe genclıgı sana emanet

Bir Cevap Yazın

