Mehmet DÜNDAR

Mehmet DÜNDAR” üzerine 28 yorum

  1. bılmem valla kardes ama sız ayarlayın ben burdayım bıldıgın gıbıde ben baya bı sahıllerı bılıyorum

  2. ewet kardeş sen bütün terminalleri biliyosun kaybolmayız da sahilleri biliyorum derken görende her gittiğin yerde denize giriyon sanacak.Vatandaşı kandırmaya çalışma lütfen 🙂

  3. bu sene alanyaya gitcez kardes bakıyorumda bizim anlattıkarımız bazılarını etkilemiş bizle tatile gelmek isteyenler var bize takılın hayatınızı yaşayın… welcome alanya anlayan anladı

  4. memet gardaş 5 yıldızlı otelde rahat edemedık sıcaktı parkta yattık şimdi millet yanlıs anlıycak gardaş

  5. buket hanım ben senın resmını gordumde senle evlenecek adam heralde sana yakın bı surat tıpı olması lazım yanı mesala sharek gıbı

  6. buket hanım ben senın resmını gordumde senle evlenecek adam heralde sana yakın bı surat tıpı olması lazım yanı mesala sharek gıbı.

  7. yasın senın gozunu kızlar burumus olum bızım arkadasımız her seyden once gelırr.sen savunmaya devam et

  8. ama sitenizde bizden hariç herkese yorum yapan kiş var ve bazılarını her kese mahana buluyo onu niye ayırıyon onu bize savunma ama savunursun avukat değilmisin nerde cıkar var sa ordasın ya

Bir Cevap Yazın

