Abdullah CAN (Asker)

Abdullah CAN (Asker)” üzerine 91 yorum

  1. ABDULLAH IYI GÜZELDE ŞU MOR BADİYİ CIKAR GAYLIM BIKTIK VALLAHİ MODASI GECTİ ALİ DEDEYE VERDE BAHCEYE CARDAK CADIRI YAPSIN

  2. koçum hadi bana moru yakıstıran kızlar varsa onlar için giyiniyosam sanane sende begenıyosan akşam diren oraya gelde görüşelim

  3. bencede katılıyorum mor bi badi sixe hiç yakışmamş böle kızların giydigi bi renk erkeklerde güzel durmuyo yani daha koyu renkler giyebilirsinz beenen kızlar demekki çok zewksizmiş neyse ok iyi günler can beey

  4. Bence gayet güzel yakışmış ayrıca kızların veya erkekelerin giydiği renk diye bi ayrım yapmakta anlamasız.Kızlarda erkeklerde her rengi giyebiliyor günümüzde.Önemli olan onu giyen kişinin kendisine yakıştırması ve abdullahta bunu becermiş gözüküyo.

    Şunuda belirtmeliyim ki abdullahında söylediği gibi vardır beğeneni 😉

  5. kızım sen kımsın ya benı tanıyosun herhalde sana bı acı yasatmısımkı benle ugrasıyosun gıt o kadar sapanlılı yakısıklı kişiler var onlara yaz ozmaan direk bana nıe gelıyosun çürük elma dedigin kişinin elmanın içindeki çekirdekler kadar seveni var sana ihtiyacı olmaz sen biraz kavun olmussun……lutfen sorununuz varsa hovarda.06_06@hot gelın orda goruselım benım gıbı meşhur insana yakısmayan sözler solemeyım mılletın içinde

  6. kardes bilirmisin klavye delikanlılığı yapanları,bak bir örnek burda;sana yazıyor ama kendini belli etmiyor,merak ettiğim sana bunları yazan buket nasıl biri,kişiliği bellide…bende kendimi belli etmeyeceğim mahalleden kardesin…Böyle kızlara taviz vermeye gelmez,sen salla onu o konussun biz senin delikanlılığınıda biliyoz,erkekeliğinide biliyoz,kaç kızla gezdiğinide biliyoz…

  7. ne işim olur salih orta ikiye gidenle ayıp edıyon benı bılmez gıbı konusma ortaklıgı bozdum dıye bana tavır yapma sen yoluına ben yoluma dükkanı batırdın internetlerde gezcem dıye

  8. ya buket senin işin yokmu gelip gelip bana yorum yazıyosun o kuzuyuda yerım sanane kuzular yenmek için yaratılmıs sen yemedınmı hıc kuzu etı yemedıysen gelde sivriye cıkalım orda ben sana yedıreyım kuzu eti. nede olsa sende bizdensin sitemize güzellik katıyosun ama abuk subuk yorumların benı sınırlendırıyor bı daha olmassa sevinirim eger derdin olursa msn de yaz burda yazma

  9. selam arkadaslar yer mütü bagları tarıh 28 temmuz gunlerden cumartesı sızın le son eglencemı yasıcam askerlık benı beklıyo 15 aylına tatıle cıkcam hepınızı beklıyorum gelenlere sımdıden hosgeldınız dıyorum gelemeyenlerede canınız sag olsun dıyorum bu partıye gırmek ıcın ılla sapanlılı olmak gerekmıyo sıteye gırıpde bu duyurumu okuyan herkes gelebılır nasıl olsa ev bol saygılarımla

  10. çok komiksiniz yaaaa…….

    mor gayet güzel renk apoya da yakışmış…

    apo yanlız güzel konuş kızla ne öle kuzu eti yediriim falan 🙂
    sen gene de terbiyeni koru 😉

  11. ya ben kötü anlamda demedim kuzu eti ısmarlıycam yeterkı benı kızdırcak yorumlar yazmasın teşekkur ederım sanada benı anladıgın için

  12. olcay kardeş ben bu sitenin sahibinin mühendisiyim ben söylerım yasın yapar bunu kimseye söylemedim şimdi itiraf ediyorum benim amerikadan aldıgım bazı bilgiler sayesinde sitemize daha cok guzellikler katacagız teşekkur ederım

  13. Sitemize daha değişik eğlenceli özellikler katacak değerli fikirlerinizi sabırsızlıkla bekliyoruz sayın kauçuk mühendisi abdullah bey.
    bu sayfadaki yorumlar az bile.daha bi bu kadarda ufo gören masum köylü resminin altında var…

  14. yasin ben orda ufo gormedım tesüf ederim orda hülya avşar vardı yanımda bende köyümüzün güzelliklerine tanıtıyodum hatta show tv ye cıktık ya reha beyle

  15. apdullahcım sen hic bunalma ne giysen yakışır ne söyle sen doğrudur bira z sahtekarlığın var ama zamanla oda gecer.

  16. Sitede yapmış olduğunuz reklamlara ve siyasi atışmalara bundan sonra izizn yoktur.Şimdiye kadar yapmış olduklarınızıda silmek zorundayım.Kamil koçta hostluk yapıyosun diye burada onun reklamını yapmak zorunda değilsin.Daha yaşın tutmuyo 18 e yeni girdin ne çabuk siyasi parti üyesi oldun Mehmet denen.Milletin babasına laf edeceğine sen kendini düşün.baban görmesin o yazdıklarını benden söylemesi.

  17. benım adımı kullanarak millete yorum yazıyosunuz lutfen ismimi lekelemeyin yasın bu duruma bı el koy yoksa zor durumda kalırsam ben işin içine parmagımı sokarım…….

  18. APO YA COK ÜZÜLÜYORUM KÜÇÜKLÜGÜNDEN BEYRİ DEDESİ ONA KUZU ALMAZ ODA HEP BİZİM KUZULARLA OYNAR HALEN OYNADI KUZU BİZİM KUZU

  19. sofi canım ben o badıleri kız arkadasımla begendım benım tercıhım degıl sende al sevgılını yanına beraber gıdelım… kara kaşlım hakaniyeyi alda gel sen o ıyı begenır sana

  20. göbek kuzuyu kestınız karnına ındı lan sen daha yorum yapıyosun o kuzu benım elımde olcakta sen durcan he anında keser yersın sen onu

  21. la yaşo sen yazı yazmayıda orenmişsin olum la sen daha dün neydinla apdullah geberdirin bak diye gezip dururdun

  22. apo gardaş demetteki 8 tana balici arkadaşın gldi seni arıyorlardı bn de o ostimde dükyanda tiner cekiyodu dedim

  23. ahmet arkadaşım burası örnek bir site onun için bu sitede o şekilde konusamazsın ne o balici tinerci ben ne bilirim baliyi tinerı lütfen sitemizi kirletecek sözcükler kullanma aksi taktırde anayasanın 12.maddesıne gore senı siteden yasaklama kararı alırım bu siteye sadece sapanlılılar degıl herkes giriyor benım sayemde ünlüler bile bu siteye takılıyor artık lütfen cümlelerıne dıkkat et boyacııı

  24. apoocum sen hiçç sıkma canını mor sana gayett güzell yakışıyoo kim ne derse desinn,tmm anladık kızlar seviyoo böle renklerii,kızlarla aran ii onuda anladıkk,sen hiçç kafanı yormaa mor giymeyede devam et…..

  25. tolga keçiörenli oldugun nasıl bellı kanki baksana apojum kibar feyzo seni ama fazla kibar olma bide bana karşı hiç olma yanlıs anlarım vala benı bilirsin baksana hakan ablan ne yazmıs ders al ondan

  26. ya kanki yanlıs anladın ya hanı ben bu sitenın polemik kaynagıyım ya senide hoş karşılamak için kaynak yapım dedım yoksa ben sana kıyarmıyım ayıp edıyon…

  27. kanki siteye yeni düştügün belli yasının resıme yazcagına bana yazmıssın yorumu ben nezamandan berı yasinim. bu arada siteyi yasinle ben hazırladım benıde unutmayın. öptüm seni canmsın kanki…..

  28. Tolgacım hoşgeldin sitemize ama biraz geç kaldın.neyse undan sonra takılırsın umarım.sitemize renk katarsın.sana sürekli hakan ismi ile yazılan yorumlar var nedir bu hakan meselesi ben anlayamadım.

  29. kankidediklerine bakmayın apo yla tolganın birbirine valla küccükken ikisi birbirinin misketlerini calardı sonra dögüşürlerdi tabiii apo ne olur ayagını öpüm tolga diye vıyık vıyık aglardı tolgada kıyamaz geri barıkşırdı ikiside elimde büyüdü

  30. hepsi iftira inanmayın bunlara hem ben kımsenın ayagını opmedım opmemde ama elını dersenız operım oda saygımdandır sevgilerimle…..

  31. 14 agustos saat gece 24.00 yolculuk antalya alanya satılmıs olcay mehmet ve ben gelmek ısteyen varsa müracaat özcan inşaat dıkkat gelmek ısteyen en az gözden 1 mılyarı cıkarcak

  32. apo ınsaatlarda yatıp yatıp zıbarıyon sen nereye gıdecen geberdırler senı oraralarda gecen senekı gıbı alanyada parklarda yattıgın gıbı yınemı yatacaksın parklarda arkadaslarını otelde kalcaz dıye kandırma gerceklerı soyle parklarda yatcaz de

  33. memet canım ben halde cingenlerle gezmıom alanyada ruslarla takılıyorum gelı9nce telefonumda cekılmıs rusları gorursun sende gara gara cingenlerle cekıl resım

  34. apo yakısıklı cıkmısın en güzel resminde gözlüklü olan resmin bayıldık harikasın sitenizde cok şeker olmuş grsrz kib

  35. can dostum abdullah dagıtım ıznınıde kullandın ama askerlık sımdı baslıyo 4 gozle sızlerı beklıyoruz senı zıyarete gelcem mutlaka gelcem k ı b safak 170 batıyo allaha emanet ol

  36. hepınıze tesekkur ederım gardaslarım ve bayan arkadaslarım suan izmirde arkadasın akrabasının evınden yazıyorum bu ıletıyı 2 saat sonra teslım olcam buralar kaynak safak 380 ne yaptım ben ya adam mı bıcakladım 380 bıtermııııııııııııı

  37. işin yokda sende benımı takıp edıyon ne yapcan ister askerı elbıse gıyerım ıster mayo sanamı kalmıs sevgılım degılsın anam degılsın babam degılsın alalalala ya

  38. bu arada esma esra kankıler sızede tesekkur ederım ben sıze demıstım sıtemız gusel dıe sızlerde sıtemıze renk kattınız daha gusel oldu bundan sonra burdasınız 1 ay sonra msn de devam ederız orda sıze onemlı seyler solıycem

  39. apocum nasılsın canım sen sımdı usta bırlıgınde bot mu bagladın ah canım benım uzuldum sıkma canını bıtıyo senı zıyarete gelcem hıc merak etme ok senı sevıyoruz daha bot baglamayanlar var onlar ne yapsın garıplerım hoscakal

  40. Hani asker ağlamaz diyorlardı,
    İşte ağlıyor,
    Hani asker sevmez diyorlardı yarim aklımdan cıkmıor, Hani sevenler aylrılmaz diyorlardı,
    Baksana bir mektup bile gelmiyor,
    Hani asker unutulmaz diyorlardı, soranım bile olmuyor, Hani asker özlemez diyorlardı,
    Baksana gözlerim hep sizleri arıyor…. izmirli askerden sevdıklerıne muck muck

  41. abdullah aglama aşkım ben hasibe dayanamam gözy yaşlarına bılıyorum ben aklımdan cıkmıyomdur ama zalım baban sana yorum yazdıgmızı duyarsa geberdir ikimizi dün kapınıza gül bıraktım hemen cafer dedemi gebertmeye gelmiş beni görünce arkamdan boya tenekesi fırlatıyor

  42. gardasım abdullah daha cok sıır yazacak zamanın olcak sende ben gıbı cılgın bır saır olcaksın hıc merak etme ok komando vurulunca degıl unutulunca olur allah yar ve yardımcın olsun dıkket et kendıne kanunsuz komando :satılmıs akdogan * tuncelı *

  43. ya satılmıs ne yapım ya şiir yazmassam vakıt gecmıo gardas telefonumu arabı ya bana ulaş ösledım senı sen komandoysan bende stingerciyim aslanım her turk asker dogar ama her babanın oglu stingerci olamaz mavi mavi neftesi genc kızların sevgilileri yaaaaaaaa öptüm senı sekerım izmire gelde ünıversıteye takılalım hemen karsımda zaten nobet tutamıorum onların yuzunden hemen karsımdalar yanı anlıycan :):):)

  44. hasibe kızım senın sevgılın ben degılım yanlıs kişiye yorum yazmıssın sen göbek memetle cıkıosun ona yorum yaz:)

  45. aslan oglum abdılla stingerci bı benım oglum olmalıydı sende oldun atalayla niy dögüşşende bir gün geberdecekler desemde özledim seni

  46. lan göbek bırgun sende asker olcan ozaman sana neler yazcam neler gorcen ozaman anlıycan nasıl koycak sana habibeyi bile özlıycen olum yanından ayrılma agustosta yenı tatıl resımlerımle gorursun benı bakalım sen nerde yapcan askerlıgı çeşmeye gelde senı gezdıreyım ruslar felan var takılırsın:):):)

  47. slm gardasım nasıl ıyımısın telefonunu ben arıyorum ok ama ulasamıyorum sana bı turlu senı zıyarete gelcem apo ıkı elım kanda olsa bıle yınede gelcem *goklerde dalgalanır al bayrak komando allahın huzurunda egılır ancak*

  48. ıyıyım gardasım sen napıon şimdide okul boyamaya gıdıoz kız meslek lısesı boyancakmıs anlıycan 45 gun sıvıl gezcem ustegmenın yanında dolancam ya telefonnu acamadım evet cunku denetleme vardı yanıma almıodum bu aralar saat 7den sonra elımden ınmıo ama telefon ozaman acarım optum kıb

  49. kardesim seninde az kaldı insallah sağ salim bitirisin aman ha teröristlerle falan catışırken iyi mevzi al yoksa gidersin 🙂 fazla derine dalma denizde bornova dalgası kötüdür 🙂 haaaa benmi HAKKARİ/YÜKSEKOVA dayım ya sentepenin arkası karsımdaki dağın arkası türkiye değil iran 🙂 safak herseye rağmen 203 😉

  50. valla olcay gardasım benım zaman cok gusel gecıo her hafta carsı bak temmuzda bıttı sayılır sıra geldı agustosa oda gectımmı tamam askerlık olarak burda sıcak cekılmıo kısın zaten hava erken kararıo mesai bittimmi askerlık bıtıo bılırsın öle böle bitecek bot baglamayanlar düşünsün mehmet savas emre aliosman tolga göbek ahmet salih torunlarım kösele ayakkabı giymeye benzemez bu işler:)anlayan anladı….neyse gardasım askerlık yaptıgın yer en kral yerde olsa cekılmıo bakma sen izmirdeyim aksam 6 ya kadar gusel hafta sonları sonra yine ızdıraplı 1 hafta hıc cekılmıo ama yınede herseye ragmen süperrrrr kızlar felan yanı anarsın ayara devam:)ALLAHA şükürler olsun şimdilik sorun yok en ıyı şekılde vatani gorevımızı yapıoruz.gecen gun msj atmıssın kontur kalmamıstı cvp yazamadım ben arıyorum senı kapalı nese bıgun ulaşırım sana aeo kıb optum badiiiiii:)

  51. satılmıs gardasım sesın solugun cıkmıo bu ara, telefonumu aramıssın ama acamadım cunku mesai saati içi yanımda tasımıorum depoda oluyo aksamları alıorum yanıma yanlıs anama yanı kanka, oldunmu oldunmu sen hıç asık oldunmu dıo ısmaıl yk ama olma cunku sen sapıtıyosun asık olalı degıstın bıraz çömezine çekyaaaa benden örnek al:)bu ara okula gıdıomya telefonum acık hep yanımda ararsan ulasırsın şekerim öptum kıb aeo

  52. Sensin milletimin şanlı gururu
    Şerefli Mehmetçik kahraman asker
    Yıldız kadar parlak ay gibi duru
    Şerefli Mehmetçik kahraman asker

    Bugün rahat huzur var ise bende
    Evel ALLAH sonra senin sayende
    Şafakla beraber kalkar erkende
    Şerefli Mehmetçik kahraman asker

    Peygamber ocağı kutsaldır kıtan
    O ocakta görev yapmıştı Atan
    Senin ile gurur duyuyor Vatan
    Şerefli Mehmetçik kahraman asker kanka seni özledik gel artık arıyamıyorum kusura bakma knt yok kanka alınca arıyacam kankam aeo kib

  53. kardesim bizde carsıda yok cep telefonuda yok serefsizler kansızlıklarını artırdı ama o serefsizler anlamıyoki VATAN BÖLÜNMEZ,BAYRAK İNMEZ,EZAN DİNMEZ diyen BİRİLERİ var…Bizim askerliğimiz 460 günle sınırlı değil biz ömür boyu askeriz.aeo.kib

  54. Şeklini ay ve yıldızdan
    Rengini kanımızdan
    Şevkini ulusumuzdan
    varlığını canımızdan aldın
    Senin için can vermeyene
    Senin için kan dökmeyene yaşamak haram olsun
    Varlığını ilelebet yaşatmak en kutsal görevim,
    Seni ilelebet dalgalandırak namus borcumdur ödeyeceğim..
    Ne Mutu Türküm DİYENE!!!

    HER ŞEY VATAN İÇİN!
    HEPİNİZ A.E.O

  55. selamın aleykum kardesım yaklasık 25 gundur ınternete gelemıyom bazı ıslerımız vardı nerden anlıcan la tatıl koyunde askerlık yapıyon burası kayıp sehır TUNCELİ neyse safak 100 derken gülen gozler aglamasın yarın 099 bıtecek ınsallah olsun vatana canımız feda bız sentepelıyız ıte kope bu vatanı bırakacak degılız dımı olcay kopeklerı kovalamıssın bu tarafa geldıler bende kuyruklarına bastım ok opuldunuz *ÖLDÜRMEK SANAT OLSAYDI BİZ KOMANDOLAR OSKARLIK OLURDUK* BASKENTIN KANUNSUZ KOMANDOSU

  56. evetttt yıne geldı onbaşı abdullah nasılsınız bakım inşallah iyisinizdir ben cok ıyıyım Allaha sükür askerlık işte zaman gecıp gıdıo satılmıs gardasım kusura bakma ben yanlıs anladım bana darıldın sanmıstım telefonu acamayınca nese senınde bıttı sayılır askerlık sıra olcayla bende insallah bızde gelcez o şafaga ben kacarrrr bornova merkez redline cafe yeni mekan y.mahalledekı nargılem cafeye benzemez burası gelın gorun:)şafak 265

  57. tüfek çattım izmirin düzüne hasret kaldım ana,baba,kardeş yüzüne akşam oldu uyku girmez gözüme bekleyin yolumu dönerim birgün annem

  58. sevme kızım beni ASKERİM toprak kokarım,elini uzatsan silah gibi tutarım,benim gözlerime bakma düşman gibi bakarım,ben uyku nedir bilmem geceleri nöbet tutarım,gece gelme parola işaret sorarım,disko dans bilmem yürüyüş kararı sayarım çünkü ben askerim güzelim:)

  59. jandarma degilizki köyümüz olsun,komando degilizki daglarda leşimiz olsun,piyade degilizki her yerimizde bit olsun biz hava savunmayız bırakında heryerde havamız olsun

  60. apoo zoruna gıtmesın son yoklamalarımız geldı gardas.orada havalar nasıl ızmır yanıyodur sımdı lan.satılmısla olcay ne yapsın.işin almanyadan iyi şart olsun.neyse tum askerlere slm olsun…

  61. hayırlı ugurlu olsun gardasım artık hazır askersiniz yani hazır tabanca:)anlayan anladı.anlamadıgım ne zoruma gıtcek senın zoruna gıtsın sen eger 1 tertıp gelırsen benım biletimsin bilet demekde sen geldin bileti bana ver ben gidiyorum demek sen bilmessin açılımını budur.duyduguma göre muayene kagıtı geldı dıe opluyor zıplıyormussun e şimdi sivildesin bilmessin askerlik dısardan kolay gözükür içeriye gir bu seferde cıkmak istersin cıkamazsın ama. boşuna dememişler ANA KUCAGI DEGİL OGLUM ASKER OCAGI:)

  62. anay anay suna bak hele comezı goruyonmu agzı ne laf lar yapıyo hele yıgıdıme hele apo ben gıdersem senın askerlık bıter dayı gıder askerlık bıter derler pıc torunlarım geldıler elımı optuler bende harclıklarını verdım sımdı has torunda onlarda 9 gun sonra bot baglıyo geleck onlarda gelecek kımseye kalmaz bu askerlık kımler gelmıs kımler gecmıs kendıne ıyı bak oralarda safak 091

  63. safak mı var bi 179 işte satılmış hariç kimsenin zoruna gitmesin satılmışınki benim zoruma gitmiyo nolmus yani 90 sa 😀 😀 aeo kib

Bir Cevap Yazın

