Doğan TUĞRUL

Doğan TUĞRUL” üzerine 6 yorum

  1. canım damatım seni çok seviyorum senin gibi dfamat dünuyada bulamazsın seni çok seviyorum iyiki varsın yazan kaynanan ile kayın baban

  2. GARDAŞIM HACELİ BAŞKA RESMİN YOKMUYDU GÖZLERİNDEN ÖPERİM ALLAH A EMANET OLUN İZMİRDEN SELAMLAR .

  3. gardaşş beğenmedinmi resmimi yaşlandık artık ancakk böyle çıkıyor resimlerim sende resmini koyyda özleyince bakalım seni seven deden haceli

  4. kardeşim senin msnen yokmu verde arasıra görüşelim barii ancak özlemimizi öyle giderelim seni seven arkadaşın bide araba almışın hayırlı olsun cemil söyledi bende alacaktımda param yetişmedi cemil yardım ediyim dedide istemedim birazdaha biriktiririmde işallah bende alacam

Bir Cevap Yazın

