Hasan Adsan

Hasan Adsan” üzerine 10 yorum

  1. arkadaşlar sapanlı köyünün en yakışıklı ve karizmetik erkeğine(benim abim) niye kimse yorum atmaz:) ayıp oluyor ama abi onlar yazmasada ben her zaman arkandanım:) safak bugunun tarihiyle 82 ama sedece 82:) az kaldı abi bitti gurbet Allaha sükür…Eywallah

  2. kardesim hayırlı teskereler ozlesım senı yıne gelde hanımlarla urfalıya gıdelım. öpüyorum senı safak az kaldı

  3. sapanlı köyü gençleri herkese slm.
    ben şuanda iskenderun da askerlik görevini şentepeli hasanla birlikte yapan sitenizi yeni takip eden biriyim
    köyünüz çok güael
    hayran kaldım askerliğim biter bitmez
    oyun havaları eşliğinde hasanı şentepeye ziyarete geleceğim.askere yeni gelecek arkadaşlar çabuk gelin yaw artık…biz gide gidelim dimi.:)”HASANIN AĞZINDAN YAZIYORUM BUNLARI:ASKERLİĞİNİZ ÇOK TORUNLAR HASAN ABİNİZ SİZİ BEKLİYO,BİRAN ÖNCE EVİNE KAVUŞABİLMEK İÇİN SİZİN GELMENİZ ŞART”iskendrundan herkese sıcacık(46 derece)selamlar…

  4. aleykümselam abi hasan abi ayıp ama hani yeğenindim senin,kardeşindim şimdi torunmu olduk 🙂 yakında bende gidecem Allah izin verirse…Neyse abim Allaha emanet ol…Safak yok artık 🙂

  5. selam herkese nerde kaldı bu 87/2 ler yaw gelinde rahatlayalım
    şentepeli hasan sizleri bekliyo tabi birlikte bekliyoruz askere gideceklere hayırlı teskereler dliyorum(askerliğiniz çok)neyse ben özgür iskenderundan (39 derece)

  6. Safak sadece ve sadece 42 konya ama olsun 418 bitti 42 de biter Allahın izniyle…Söz konusu vatan ise gerisi teferruatır…Kardeşin,yeğenin OLCAY artık iyice biliyosun 🙂

Bir Cevap Yazın

