87/3 Tertip askere gideceklere mesajlarınız???

87/3 Tertip askere gideceklere mesajlarınız???” üzerine 121 yorum

  1. selam ben osman satılmış abimin yeniyim allah hayırlı ugurlr gider işallah allah bizlerede nasip edecek o günleri ama mecbur neyse alllah herkesi hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip etsin saygılarım la
    osmannnnnnnnnnnnnnnnnn

  2. selam ben ibrahim bu sene 87/3 askere gidecek bütün askerlere önceliklede satılmış abime Allah kolaylık versin Allah gidip gelmeyi nasip etsin. sayılarımla ibrahim akdoğan

  3. SATILMIS AKDOGAN’ın halasıyım ALLAH tüm askerdekilere ve askere gideceklerin yardımcısı olsun hayırlısıyla gidip gelmelerini nasip etsin vatan sizlere emanet…

  4. Allah insallah Satılmış kardesim ve diğer asker kardeslerime hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip eder…Satılmısın bende yeri ayrı sentepede her zaman bi kardesi var…Bende kasım yada subatta askerim yani askerde de satılmıs kardesimi yanlız bırakmam 🙂 Allaha emanet olun

  5. ben satılmıs akdogan hepınıze cok tsk edrım ne kadar mutlu oldum bılemezsınız utanmasam aglıcam valla ya hepınızı cok sevıyorum ınsallah hayırlısıyla gıder hayırlısıyla gelırım vatan ım ıcın her seyı yapmaya hazırım vatan sag olsun

  6. yaaa satılmıs baba hayat bole kardes.neyse bız safagı saymaya basladık bıle sımdımdıden gozun arkada kalmasın.
    HERSEY VATAN İÇİN

  7. SLM BEN GAMZE SATILMIŞ KARDEŞİM SENİ TANIMIYORUM AMA BU KADAR SEVENİN VARKEN ONLARI UNUTMAZSIN HERALDE DİYORUM SANA ÇOK DEGER VERDİKLERİNİDE SAKIN OLA UNUTMA VE SAĞ SALİM ASKERLİGİNİ YAP GEL. ÇÜNKÜ HAYAT İŞTE OZAMAN BAŞLIYOR GÜLE GÜLE GİT BENİMDE CANIM ARKADAŞIM ASKEWRE GİDİYOR HERŞEYİN HAYIRLISI DİYİN VE GİDİP EMRE CANIM HAYIRLI TESKERELER

  8. CANIM ARKADAŞIM EMRE SENİ ÇOOOOOOOOOK SEVİYORUZ ALLAHDAN DİLEYİM HAYIRLISIYLA GİDİP HAYIRLISIYLA GELİRSİN ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN SENİ ASLA UNUTMAYIZ SENDE BİZLERİ UNUTMA KENDİNE ÇOK İYİ BAK YOLUN AÇIK OLSUN

  9. …….. ……..
    /**** /\ /\ !”””””’! / ****
    /……. / \ / \ ! ! /……..
    /**** / \ / \ ! …/ /*****
    /……. / \/ \ ! \ /……..
    **** / \ ! \ ******

  10. pusu kurar aponun picleri deler gecer sapanlının geçleri anlamaz onlar terörsti çünkü onlar sapanlının gençlri HERŞEY VATAN İÇİN ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN

  11. kardeşlerim bi an önce gelin vatan sizi bekliyo bizlerde sizi bekliyoruz nereye düşersen düş askerlik sonuçta allah hayırlısını nasip etsin ÇAVUŞ: 86/4 AGRILI..

  12. yagmur altında durmayı sırılsıklam ıslanmayı
    adım adım kar ezmeyi asker olda gör arkadaş
    aksamları erken yatmayı sabahları erken kalkmayı
    kadın gibi yatak yapmayı asker olda gör arkadas
    sıla hasreti ile yanmayı sevdiklerini özlemeyi
    hele sevgiliden ayrı kalmayı asker olda gör arkadaş..
    ÇAVUŞ:86/4

  13. Dağ başında okunur sevda mektubu,
    Bazen bir cümle bazen bir resim,
    Duygulara en güzel tercüman olur,
    Kimisi sevdalısından kimisi anasından,
    Ayrı olsada saklar göz yaşını,
    Sen aglama bir tanem,
    SEVDALIN şimdi bir ASKER.
    GÜN GELİR BİTER BU HASRET..
    SATILMIŞ kardeş sana şimdiden hayırlı teskereler..

  14. ASKERLER HADİ YİNE İYİSİNİZ GECEN GÜN AVŞARLI HAVA EBE ARKANIZDAN SÜPHANEKE DUASI OKUYORDU İNŞALLAH DUASI KABUL OLUR

  15. SELAMIN ALEYKÜM. 1987/3 TERTİP TECİLLİ ASKERE GİDECEK EMRAH AKDOĞAN VE MUSTAFA KARATAŞ KARDEŞLERİMİN VE TÜM ASKERLERİMİZİN VATANİ GÖREVLERİNİ HAYIRLI BİR ŞEKİ
    LDE YAPMALARINI YÜCE ALLAHTAN NİYAZ EDERİM. ALLAH(c.c.) YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.

    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR.

    KANLA ÇİZDİK KANLA SİLİNİR…C*

  16. beraber yürüdük biz bu yolları beraber ısladık yağan yağmurda beraber üzüldük beraber ağladık beraber sevindik cünkü biz bir kardaşız hayılısıyla gider hayılısıyla gelirsin satılmış ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN VATAN SANA SEVDİKLERİN BİZE EMANET

  17. satilmis kardesim guclu soydemirden asker parcasini dinlemeni isterim onu sana armagan ediyorum hayirlisiyla gidip gelirsin insallah see you!

  18. sıtemıze gelıpte askerlere yorum yazan arkadaslara cok tsk edrım kurban oldum allah ınsallah dualarınızı kabul eder gamze hanım sızede tsk edrım cok sukur butun arkadaslarım benı cok severler zaten benı tum sentepe bılır dogruluk tan ayrılmadık ayrılmayızda sıra bıze geldı askere gıdıyoruz hayırlısı dıyelım tekrar tekrar tsk edrım

  19. DOSTLAR ARASINA HASRET UCURUMU GIRDIGINDE, YILDIZLARLA VUSLAT KOPRUSU KURDUK YUREKTEN YUREGE. GONLUMUZUN HASRET GUNLUGUGNE UNUTMAYI VE UNUTULMAYI HIC YAZMADIK.
    GÜLE GÜLE GİT GÜLE GÜLE GEL HAYIRLI TESKERELER

    BOYACI SAVAS TAN SEVGİLERLE

  20. bende gıdıyorum agustosta askere allahın ıznıyle yapıp gelcez sag salım nede olsa vatan borcu cok mutluyum askere gıtcem ıcın butun gıdenlere hayırlı olsun nıce ınsanlar var elı tutmuyo bacagı tutmuyo sakat onlar can atıyo gıtmek ıcın askerlık kutsal bı yerdır neyse hepınıze bolsanslar

  21. aşkım inşallah hayırlısıyla bitirir gelirsin ve evleniriz mutlu bir yuvamız olur seni çok seviyorum
    (= SeNi ÇoK SvİYoRuM =)
    BiTaNeMMM

  22. bende gıdıyorum askere agustosta allahın ıznıyle yapıp gelcez sag salım nede olsa vatan borcu cok mutluyum askere gıtcem ıcın butun gıdenlere hayırlı olsun nıce ınsanlar var elı tutmuyo bacagı tutmuyo sakat olanlar can atıyo gıtmek ıcın bız cok sanslıyız o kutsal mazıfeyı yerıne getırecegımız ıçın askerlık kutsal bı yer peygamber ocagfı aslanlar gıbı yapıp gelcez ozellıkle arkadaslarım kosenın osman tertıbım manyak muharreme selamlar yahsıhanlı ısmaıl namı dıger matador

  23. bu sayfayı internette gezinirken gördüm bende 87/3 gidiyorum tertiplerimede selam olsun allah cümlemizin yardımcısı olsun sevenlerimizede sabır versin inşallah hayırlısıyla gider geliris……. herkese selam olsun

  24. arkadaşlar allah hepimizin yardımcısı olsun bende 87/3 tertip askere gideceğim ankara etimesgut tankcı birliği çıktı bana herkese hayırlı tezkereler…

  25. arkadaşlar bu askerligin nere ye çiktıgını internetten örenebilrimiyiz acaba bende 87/3 agustos 20sinde izmir bornova yolcusuyum allah tüm askerlerin alaha emanet olmasını temenli ederimm vatan sag olsun:::( çankrılı osman yıldırım

  26. selam ben cihan arkadaşlar bende 87/3 gidiyorum giden herkese alllah kolaylık versin alllah annelerine ailelerine bagışlasın bir de sevdiklerine tabi

  27. en büyük asker satılmışım olcak… cünkü adam 1 90…. sırayla dökülüo şentepe sıra apodaaa bakalım ordada kaynatabilcekmi hahahhaa 😀

  28. sevgili asker kardeslerim herkes birilerini bekler bizlerde sizleri bekliyoruz ailemizde bizleri sırası gelen yolcu olur asker ocagına. Herkese hayırlı teskereler dilegimle özellikle kardes saydıgım SATILMIŞ a allah yar ve yardımcınız olsun bizmez derlerya yalan kim kalmış askerde korkmayın hayırlısı deyin biter seven herkese selam eder hayırlı yolculuklar dilerimasker agalar. (KIBRISLI ASKER) şafak=186 by

  29. Gencler merhabalar google denbuldum özel harekat olarak gidiyorum askere 87/3 ((: şimdiden tertiplerime basarılar 🙂

  30. selamın aleyküm bende erzincana düştüm hayılrısı böyleymiş 59 alayda topçu birliği devlet benim topçu olduğumu bildiği için topçu alayına koymuşlar :D:D:D:D:D

    arkadaşlar Allah yardımcınız olsun herkeze hayırlı teskereler benim le birlik te Erzincana gidecek arkadaşlar varsa mailimi kaydetsin oradan konuşuruz

    megastar_007@hotmail.com

    ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN

  31. hee içinizde ÇANAKKALE VARSA BANA MSN DEN ULASABİLİR.dj_usk_34@hotmail.com..müslüm baba ne demiş.. KUL KADERİNİ YAŞAR BAHTINDA NE ÇIKARSA. ALLAH HERŞEYİN HAYIRLISINI NASİP ETSİN

  32. aşkıma hayırlı teskereler diliyorum bitanem seni çook özliycem kendine dikkat et oralarda allaha emanet ol aşkım seni çok seviyorum

  33. selam lar herkese ben satılmıs tayfunum cok tsk edrım kardesım benım be sıvas cıktı gıdelım gorelım bakalım nasılmıs tayfun senı cok ozlıcem be valla en az 1 bucuk sene gorusemeyız k ı b emı

  34. abı sen bana nıye yorum yapıyon ben mıyım argo kelıme kullanan bana yazıyon ben mılletı uyarıyom argo kelıme yazmayın dıye sen bana kızıyon ıyı valla 55 le bana dokunma bız zaten ölmüşüz ok

  35. slm kardeş.bu siteyi şimdi gördüm ve inceledim bende allahın izniyle 20 ağustosda gidiyorum.bak ne güzel dostların var buraya yazıyorlar benim dostlarım bi msj bile atamadılar hala…dost acı günde bide asker ocağında belli olurmuş saygılarımla osmaniyeden m.ali

  36. BURDAN 1 HAFTA SONRA ASKERE GIDECEK OLAN AMCA OGLUM MAHOYA SLM EDERIM ALLAHIN IZNIYLE GIDEIP GELECEKSIN KARDESIM UZULME VATAN BORCU BU HERKES YAPACAK GEREKIRSE CANIMIZI VERCEZ VATAN SANA KIZLAR BANA EMANET TABIKI SENDE ALLAHA EMANET OL 87/3 ANKARA ETİMESKUT TANKCI ZIRHLI BIRLIK SENI BEKLIYOR …………………….

  37. SELAM BEN KAYSERIDEN SERKAN LEN MAHO DEMEK ASKERE GIDIYON HA KARDESIM ALLAHIN IZNIYILE GIDIP GEL TEZ GIT TEZ GEL ALLAHA EMANET OL

  38. Manisa Alaşehirde vatani görevinin bi aylık kısmını geçirecek olan Emrah Akdoğan abime Allah inşallah hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip eder…Söz konusu vatan ise gerisi teferruatır.

  39. Hatay iskenderunda vatani görevinin 418 gününü bitiren Hasan abime tekrar hayırlı teskereler dilerim…Safak 42…Söz konusu vatan ise gerisi teferuattır.

  40. askere gidecek tüm arkadaşlara şimdiden hayırlı teskereler bende 87/3 gidiyorum 2 haftam kaldı zonguldağa gidiyoru hayırlısı olur inşallah…

  41. tüm askerlerimizin ALLAH yardımcısı olsun
    ALLAH’ın izniyle gidip geleceğiz

    bende yazmıştım erzincan 59.topçu tugayı baktım şöyle gelen notlarada daha çıkmadı neyse hayırlısı olsun

    megastar_007@hotmail.com

    ALLAH’A EMANET OLUN

  42. benim aşkım manisa alaşehire gidecekk onu çok özleyeceğim ama HERŞEY VATAN İÇİN onunla gurur duyuyorumm 15 ay sonra hiç ayırlmayacaz sabredecez…bekleyenlere ALLAH sabır versin

  43. merhaba arkadaslar ben yigidin bol oldugu yerden yozgat sorgundan ibrahim cankkale 116.jandarma alayı
    görüşmek ümidi ile nesi saglıklı vede hayırlı tezkereler diliyorum hepiniz allaha emanet olun
    VATAN VATAN UĞRUNA CAN VERMESİNİ BİLENLERİNDİR imza hakkı bulut

  44. merhaba arkadaslar ben yigidin bol oldugu yerden yozgat sorgundan ibrahim cankkale 116.jandarma alayı
    görüşmek ümidi ile neseli saglıklı günler vede hayırlı tezkereler diliyorum hepiniz allaha emanet olun
    VATAN VATAN UĞRUNA CAN VERMESİNİ BİLENLERİNDİR imza hakkı bulut

  45. arkdaşlar bende hatay\erzinden 116.jandarma alayına 87\3 tertip gidiyorum tüm çanakkalede ve vatanın dört bir yanında askerlik yapacak tertiplerime selamlar ve hayırlı tezkereler dilerim 116.jandarma alayında görüşmek üzere çanakkale bekle biz geliyoruz 87\3 tertip arkadaşlarla
    çoşturacağız seni

  46. slm arkadaşlar bende 87/3 askerim tüm tertiplere hayırlı tezkereler şimdiden hepimizin allah yardımcısı olsun herkes allaha emanet olaaa ısparta merkez komuntanlığı varsa eklesin tanışalım arkadaşlar volkaann sen ekle kardeş sen ısparta aristokratos_fb@hotmail.com

  47. slm herkese bn emine 10 gün sonra sevgilim askere gidio kayseri paraşütçü komando olarak işi çok zor allah ona ve diğer askerlere kolaylık versin emrem aşkım güle güle git gel…

  48. SLM ARKADASLAR BEN DADASLAR DİYARI ERZURUM’DAN FARUK BEYLER ANKARA ETİMESGUT TOPCU BİRLİGİ OLAN VARSA MUTLAKA BANA ULASSIN CÜNKÜ ACEMİ BİRLİGİ BİZİM İÇİN CENNET OLACAK CENNET HEPSİ TANIS YA ALLAH KAHRETSİN BİR İNSANIN BU KADAR TANIDIGI OLAMAZ YA ! NEYSE BEYLER BANA FENERLİ_25ERZ@HOTMAİL.COM ADRESİNDEN MUTLAKA ULASIN COK SANSLISINIZ HA VALLA HADİ AEO

  49. slm arkadaslar ben dadas yusuf 87/3 tertibim hatay serinyol da allahın izniyle vatani görevimi yapacagım jandarma olarak gelen varsa oraya tanısalım no: 05464683229 hadi aeo görüsmek dilegiyle YUSUF BABA

  50. arkadaşlar biz ankara etimesguta gidecektik ama ankaraya asker sevkiyatı durduruldu diye bizi erzincana attılar hayırlısı böyleymiş tankerdim toper oldum 😀 hepinize selamlar 15 ay vatan bize emanet korkmayın…

  51. askere gidecek ve gıtmıs arkadaslarımıza selam allah hıc bırınızı bızım basımızdan ayırmasın….. allah bızede nasıp eder inşallah…

  52. aşkım bilecik/söğüt de jandarma ulaştırma er eğitim taburunda günler geçmek bilmiyor bitanem sensiz çookk özledim sesini nefesini..

  53. SELAM TORUNLAR ÖNCELİKLE BEN HAS DEDENİZ YANİ ERGÜN 1986/3 KRAL TERTİP NERDE KALDINIZ YAA GÖZLERİMİZ YOLLARDA KALDI 4 GÖZLE SİZLERİ BEKLİYORUZ NEYSE ALLAHA EMANET OLUN HAYIRLI TESKERELER ŞAFAK–49 TÜM TERTİPLERİME SELAM EKLEMEK İSTEYEN geforcehaylaz@hotmail.com

  54. arkadaşlar bende 116dayım ya bura rahat am herkeziçok özledimya allah herkeze hayırlı tezkereler versin bide 4. bölükdeyim birihtiyacınız olursa yardımcı olmaya çalışırım msnim gokyuzu_0123@hotmail.com herkeze slmlar çanakkale şehiter diyarında

  55. ben ssivaslı gökhan 1. er eğitim tugayına 87_4 tertip geliyorum.doğudaki arkadasların allah yardımcısı olsun.biz bu vatana simdi lazımız arkadaslar.birimiz sehit düser binimiz doğarız.her sey toprağımız icin.ilitisim kurmak isteyen matrax_o58@htm beklerim.

  56. arkadaşlar bende askerim şuanda van gürpınar jandarma komando tabur komutanlığında askerlik yapıyorum.artık benim 20 günüm kaldı eminim bizden sonra gelecek olan sizlerde bizim yerimizi dolduracaksınız.askerliğim boyunca hep hasret çektim ama inannın burda kurduğum sağlam yani temeli sağlam atılmış dostluklarımda var.allah hepinize hayırlı teskereler nasip etsin.bursalı (1987/1) TEXAS

  57. hayatta tek korkum askerlikti.ama şimdi çok seviyorum.çünkü bugüne kadar bana emeği geçen annemin babamın insanların hakkını vanda askerlik yaparak ödüyorum.şimdi onlara burdan sesleniyorum.ben ve benim gibiler burda oldukça sizler rahat uyuyun.burdan bazı arkadaşlarada sesleniyorum.biz dağlarda terörist koştururken kesemediğimiz sakallar şehirde zengin piçlerine moda olmuş.eğer biraz olsun insanlık görevinizi vatandaşlık görevinizi yerine getirmek istiyorsanız bir gerçek türk gibi sizde askerlik şerefini yaşayın.burda askerlik yapanlarında annesi babası sevdiği var onlarda insan elinizi vicdanınıza koyun.neyse arkadaşlar benden bu kadar kendinize ii bakın.HER TÜRK ASKER DOĞAR…….DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞMAK İSTEYENLER İÇİN…MSN……….semih_bursaspor.87@hotmail.com

  58. slm arkadaşlar bende 88/3 ankara etimesgut tankçıyım yani tüm tankçıları bekliyom 25.08.2008 allahın izniyle teslim olcam

    ……….SİYAH BERE DÜŞMEZ YERE……HERŞEY VATAN İÇİN

  59. oooo kimler gelio kimler benım çömezlerım bot baglıo bende 88/1 tertıp izmir bornovadayım eger dagıtımda düşen olursa hovarda.06_06@hotmail.com bana ulaşın yiyecen çerezi sevecen çömezi.:)bu arada bende ankaralıyım cokkk gusel bır şehir degerini bilin çarşıya cıktıgınızda şentepeye ugrayın ankaranın en gusel semtidir ayrıca orda göbek memet usta var onu bulun o size yardımcı olur:)

  60. selam gençler ben en son temmuz 2007de yorum yazdım o zaman askere yeni gidiyodum şimdi 1 yıllık askerim orduevindeyim ve zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum 88/3 biletlerim bir an evvel gelin biletlerinizi atmayın sakın 87/3 dede yorgun

  61. askere yeni gelecekler askerlikten korkmayın sakın hiçte sandığınız gibi biyer değil burası size anlatılanları unutun burası bambaşka bir dünya 87/3 yorgun dede şafak:76

  62. tetiplerrrrr sabır sabır sabır şafak 95 allahın izniyle 445 günden sonra 95 gün kaldıı oda geçer 445 günü yemişizde 95 mi bitmeyecek neyse tertiplerim herkeze iyi teskerelerrrr en büyük askerler TÜEKİYE NİN ASKERLERİİİ
    87/3

  63. slm kardeşlerim ben de gidiyrumm daha gitmeden kendi kendime tankcı olacam diye espiri yapıyodumm şimdi askere tancı olarak gidyorumm O GÜN BANA ALLAH SÖLETTİ HERALDE O CÜMLEYİİ NE HERKESE HAYIRLI TESKERELER ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUNNN VATAN BORCU BİTMEZ ……ŞEHTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ……

  64. slm ben ahmet afyonkarahisardan öncelikle bütün askerlerimizin sag salim anne baba ocagına gelmeleri nasip etsin ben de seneye askere gidecegim için çok mutluyum

    EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER

    TÜRKİYE SİZİNLE GURUR DUYUYOR ..!

    afyonkarahisarlı

  65. arkadaşlar insallah hepiniz sağ salim acemi birliğini bitirip dağıtım yerlerinize sağ salim ulaşır askerliğinizi tamamlarsınız..Sapanlılı gençlerden biri olarak hepinize hayırlı teskereler 87/4 tertip Hakkari/YÜKSEKOVA dan hepinize selamlar aeo.kib safak 177

  66. 87.3. tertip gitti gözümün nuru onu oraya götürüpte brakmak cok zormuş amaokadar güzel biryerki ama ana yüreyim çokzormuş allah hepsine hayırlı teskereler benimde kara gözlüme hayırlı teskereler

  67. Arkadaşlar, Ankara’da şentepe oturan Olcay Çetinkaya adlı arkdaşıma yıllardan beri ulaşamıyorum.

    Nerede olduğunu bilen varsa lütfen yardım etsin.

    Teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

