Günay KARATAŞ

Reklamlar

Günay KARATAŞ” üzerine 28 yorum

  1. hosbulduk kardesım saolsaın bılırsın benı sonuna kadar bozkurtcuyuz sakalımız boyle ama ıcımız bozkurtcu

  2. biliyorum kardesim,senin nedenin var,zaten sakalla bıyıkla bu işler olmaz bu işler yürekte biter oda bizde var Allaha sükür…Allah yar ve yardımcımız olsun

  3. sende ülkücü olmaz kardaş senden anca şurupcuuuuuuuuuu olur biz sosyete kızlarıyla dans etmesini bilmesekte duvar kenarlarında o cccocuk larını ciletlemesini ii biliriz cünkü bi güdüllüyüz

  4. Olurmu abım yaaa ben oy kullanmadım kı benım burdaydı oyum ben koye gıttım anlıcan oy kullanmadım kullansam bıle oyum mhp ıllakı sonuna kadar mhp abım

  5. abi günay 21.11.2008 de insallah benim has torunum olarak askerliğe başlayacak yani oda ben gibi SON İMPARATOR olacak 87/4 jandarma er olcay cetinkaya safak 224 😀 😀

  6. olcay gardas sen dlganı gec bakalım ben sana sorarım emrah abı sana gelınce malesef sen benı askerde ezemıcen cunkı sen gelcen ben gıtcem malesef nasılsın askerlık bıttı la hıc bısey kalmadı gelınde artık bız gıdelım kıb allaha emanet ol

  7. kardesim benim ya emrah abi ezemesede bende ezdirmeye izin vermem seni yeterki benim oraya düşmede batıdada ezilmezsin Allahın izniyle sonucta son imparator olarak her yerde devrem var yani yardımcı bulunurum 😉 ama sen şimdi artistsin ya hani yardımda istemessin kendi işini kendin görürüsün 😀

  8. lan olcay senın burda ust devren varken sana konusma hakkını kım verıyo heee ıstıkkamet cephen dagıl mars mars adamı delı etme senııstıkamet manyagı yaparım canım benım safak herseye ragmen 131 ızın bıttı mekanımıza gerı donduk bızımde torunlar gelmıs yav boy boy hemde

  9. olcay gardas sen cok tehlıkelısın hemende artıst yaptın benı yavrum benım tesekkur ederım dugundede pek sıktın canımmm satılmısss sen ne yapıon gardas safak 131 gecer gecer yavrummm hıc uzulme bozmamıslar dusundun demı gardas allaha emanet ol

  10. gardasım benim tehlikeliğim gardaşlarıma işlemez,sende gardasım olduğuna göre sana anca sevgim,saygım işler…Satılmıs sana gelince sen bana cephe vermezsin sen anca tuncelide cephe verirsin yazık alt devrelerinde dağılır iişte marş marş 😀 benim safak da her seye rağmen 224 cük işte ama mehtapda 01 cik başka yok beaaa 😀 😀

  11. olcay o nasıl şafak 200 lerden bahsediyorsun birde utanmadan bizim girip baktığımız bir sayfada kendine iyi bak hayırlı teskereler günay gelme gelme 4 tertip gelme 88 li devrelerin arasında en çömezi olma bekle bir gel asaletin olur. Ş:117

  12. slm baba geldı 88/1 kral tertip izmir bornova onbaşı abdullah can. gunay gelın torunlar gelın sız gelmessenız bızım askerlık nasıl bıtcek sız sımdı rahat rahat uyuyun evde bacak omza yapın ben burda tüfek omza yaparım sızın yerınıze siz gelıncede artık tufegı bırakırım siz beni apo omza yaparak kogusuma cıkarırsınız ömer sen ali ve tüm 88/4tertıpler dedenizden saygılar 1 ay sonra çömezler bot baglıo sonra sız daha cok var demeyın bende ole dıyodum bak asker oldum ve şimdi olmus safak 285 baba kaçar şafak atarrrrrrrrrrr:)

  13. her zaman her yerde asaleti olan tek devre var oda son imparatorlar 4 tertip imparator tertip safak atarsa 214 😀 zamanında herkes 214 de diyodu şimid 117 diyo be abi bizde diyecez biigün doğan güneş eywallah sende kib.aeo bu arada apo da yedi askerliği baksanıza 285 diyo Allah Allah 😀 😀

  14. apo gardasım benım nasılsın yav osledım tamam gardasım dayan bıras daha az kaldı o tufegı ındırecem omzundan sen kafanı yorma elbet bızımde ındırecekler vardır kıb gardasım allaha emanet ol
    olcay sanada selam gardasım

  15. apo çömez burda ben varken nasıl safak döyluyorsun sen torun geldı sıra bılette herseye ragmen safak 12 den sonra 108 zoruna gıtsın tertıplerın sabah kalktıgımda benım yatamı yapıyo yaa askerlıgınız cok sızın uzulme gul geç gun gelır sen de 108 dersın herkese selam Allaha emanet olun omargıle acıyorum

  16. slm yine geldı kral onbaşı apo. gardaslarım üzülmeyın ya gecıo zaman hele izmir gibi biryerde offf offf zaman nedir bilmiosun insallah sizde bole rahat yerlere dusersınız.hafta içide dısardayım hafta sonuda dısardayım ama agustosun sonuna kadar cunku okul boyuyoruz bornova ticaret meslek lisesi ayıptır solemesıde askerlıgı unuttum hakan senın bıttı artık askerlık sana bırsey soylemıorum ama benımkı gıbı rahat gecmemıstır ona emınım cunku ben daha ılk hafta telefon actım 24 saat acık kalıo halende oleyım yatak yapmak nedır bılmem cunku bızde tertıpcılık yokkkkk yaptıramazlarda artık bu saatden sonra nese aeo kıb ızmırlı turıst apo:)

  17. Apo benım nasıl askerlık yaptımı sen kıme sor bılıyonmu salıhe omere sor sana sylesın bem askerlık yapmadım resmen tatıl yaptım halada oyleyım hergun carsıdayım kafa goreyım torun comez demıyolar bana yanlış anlama bızdede leptap var yanı telefon artık sarmıyo ben acmıyom bıle hattı basıt gelıyo telefon benım torun senın alt devren geldı bız yaslanyık artık kışladan kacıp dısarı çıkabılıyonmu işde bu cocuk hergun saat 2 ye kadar dısarlarda neyse kendınıze ıyı bakın bebelerı korkutma onlarda gelsın gorsunler hayatın gerceklerını acırımda mezar tası ömere acırım garıbım ıce kararacak

  18. hakan,apo,satılmış,günay kardeslerim nasılsınız hakan çarşı yazmışın ya carsıda yediniz askerliği apo da kıyak sende 🙂 bende satılmışla birlikte carsı nedir bilmeden kelle koltukda yasayalım ama vatan sağolsun HAKKARİ/YÜKSEKOVA dan selamlar.aeo.kib..safak 203 ne 7/3 ne 8/1 tam ortanız 🙂 ama 8/2,8/3,8/4 düşünsün

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s