Sapanlılı Askerlere mesajlarınız???

 

Sapanlılı Askerlere mesajlarınız???” üzerine 33 yorum

  1. Hatay iskenderunda vatani görevini yerine getiren canım abim HASAN ADSAN A hayırlı teskereler…safak sadece 69…Sapanlılı askerler değil tüm askerlerimize hayırlı teskereler…

  2. Benimde tertiplerim 86/4 Tuncelide askerliğini yapan Mustafa Coşkuna, Kıbrısta askerliğini yapan Tayfun Arslana, Burdurda askerliğini yapan Soner Kayaya, Vanda askerliğini yapan Harun Kayaya, Bingölde askerliğini yapan Hasan Kayaya hayırlı teskereler…

  3. ben askerdeki abilerime ve gidecek kardeşlere alahın izniyle gidip gelmnelerini cok istiyorum onlar tüncelide vanda burdurda cetelerle terorle catışıyor biz burada rahat uyuyoruz hepsiyle gurur duyuyorum

  4. merhaba sapanca koylulerı ve 87/3 tertıplerım stenız de ve koyunuzde cok hos aranızdakı dıaloglar ve arkadaslıklarınız da gercekten ornek bı r davranıs malesef benım memleketımın bole ne bbı stesı nede bı ortamı war
    allah sımdıden hayırlı teskereler nasıp etsın
    ANTALYA

  5. Merhaba sevili sapanlı halkı ve 87 / 3 tertip arkadaşlarım. Askerlik denilen kutsal görev gerçekten çok önemli bir vazife olduğu için Allah bütün türk evlatlarına nasip etsin gidip gelmeyi. Ben şuan Çanakkale / Gökçeada dan sesleniyorum size 5 nci Komando Alayında görev yapıyorum 87/1 tertibim Şafağım bugün 281 İnşallah bitecek Allah büyükltür. Şimdiden tüm arkadaşlarıma hayırlı teskereler diliyorum. Allah bunuzun dahi kanamadan evinize dönmenizi nasip etsin. Hayırlı Günler…

  6. şu anda iskenderunun kızgın güneşinin altında vatani görevini yapmakta olan uzatmalı sözlüm,hayatımın anlamı hasan adsan’a kucak dolusu sevgilerimi ve özlemlerimi yolluyorum.şafak sadece 42

  7. ÖNCELİKLE HERKESE SELAMLAR AYDINA JANDARMA KOMANDO OLARAK GOREVINI YAPMAYA GİDEN TECİL HAKKI BOZULMUŞ OLAN ABİM MUSTAFA KARATAŞA HAYIRLISIYLA GİDİP GELMESEİ TEMENNİ EDİYORUM AYNI ZAMANDA EMRAH ABİMEDE BURDAN HERKESİN HUZURUNDA ABİME BİR SÖZ SÖYLEMEK İSTİYORUM ABİM GİDİYORUM DİYE HİC ÜZÜLME YEGENİME YENGEME GÖZÜM GİBİ BAKACAGIM SENİ COK SEVİYORUMMMMMMM ALLAHIM BUTUN VATANI GOREVINI YAPMAYA GIDEN ASKER ARKADASLARIMIZI GİDİP GELENLERDEN EYLESİN ALLAHA EMANET OL.

  8. BU ANLAMLI MESAJLARINDAN DOLAYI GÜNAYA OLCAYA ÖMERE FERHATA TEŞEKKÜR EDERİM. ALLAH [C.C] SİZLEREDE VATANİ GÖREVLERİNİZİ HAYIRLISI İLE YAPMAYI NASİP EYLESİN. 22-08-2007 ÇARŞAMBA ŞAFAK 459 OLACAK. ALLAHA EMANET OLUN

  9. ben de sizin le gurur duyuyorum burdan hakkaride askerliğini yapan olcay abime amsyada askerliğini yapan emreh abime nevşehirde askerliğini yapan mustafa abime tuncelideki satılmış abime ve bütün asker abilerime hayırlı teskereler diliyorum bende büyüyünce sizin gibi asker olmak istyom

  10. ya bişey diyecem benim adıma birisi mesaj yazıyo galiba erkek yazmayın lütfen benim görüşüm site çok süper resim biraz az onuda tmlarsınız herşey çok süper bende askerlerin ayırlısıyla tez zaman gelmesini ikiz abileriminde tez vakit gelmesini diliyorum böyle siteler çok işe yarıyo herşey çok süper olmuş benim adıma kim bişeyler yazıyorsa bıraksın artık

  11. sapanlı köyüne gitmişimdir küçük ama güzel bir köy sevimli eylenceli böyle ortamlar da çok iyi oluyo bizim kırkırcanında sitesi var orayada bakın ama sizinki gibi ortam yok devam edin süper

  12. hakkari yüksekova nın çılgın jandarması OLCAY ÇETİNKAYADAN hepinize saygılar sevgiler safak 248 mehtap 22..Az Kaldı GüLüm 🙂

  13. selamlar herkese izmir bornavanın cılgın askeri hovarda apo hepınıze saygılar sevgıler safak karanlık mehtabı bosver hıc sevmezdım zaten sentepede var bıtane olcay gardasım senınde bıtmıs la neyse bıter bıter nasıl gıdıo askerlıgın benım kebap şöförm hayırlı teskereler

  14. ne bitmesi gardasım belki bitti daha var 239 gün mehtapda 15 insallah 11.06.2008 saat 14.00 da ankaradayım insallah sende 239 dediğin günleri görürüsün ama satılmısın bitti adam 140 küsür diyo 😀 mehtabı benden uzun yazık ama olsun 😀

  15. selam herkese ben sentepeden satılmıs akdogan su ana askerde olan tum sapanlılı genclere hayırlı teskereler dılıyorum SAFAK 145 HAVADA CAN CEKISIYO TUNCELIDEN HERKESE SELAMLAR

  16. abduulah ayııldız kardeşime bu mektup apo nasılsın ii miswin kendine cok cok ii bak sen karlıtepe mahalesini gururusun burdakilerin hepsin seni bekliyolar mehtap yakın ama degilmi neyse kendine cok cok i bak apocum
    seni gözlerinden öpüyorum

  17. ABDULLAH AYYILDIZ KARDEŞİME BU MEKTUP KARDEŞİM KENDİNE İİ BAK ORDAKİLERİNE SLM SÖLE İNŞALLAH İYİSİNDİR SANA BİR SEY OLMAZ OLUM NE DEDİK BASTA ASKER GİDECEK GERİ GELECEK O KADAR BİLADERRRRRRRRRRRRRR SEN BU MAHALENİN GURURUSUN

  18. APO NASILSIN BE
    HAKKİREYE GİTTİGİNİ ÖGRENDİK BE
    OGLUM COK ÜZLDÜK
    AMA SENİN GİBİ OGLUMUZ OLDUGUNA
    GURUR DUYUYORUZ
    KENDİNE İİ BAK HADİ

  19. 20.08.2008 tarihi itibariyle 88/3 tertiplerde bot bağladı sıra geldi ÖMER KAYA VE GÜNAY KARATAŞ A 88/4 tertip has torunlarım günay ve ömer kardeşlerim artık gelinde benide kurtarın seneye bu zamanlar sizde 177 diyeceksiniz 🙂 suanda yazdım 1 sabit 7 sabit 7 = 177 başka yok demiyom daha nolsun? 😀 satılmıs ve abdullah kardeşimede hayırlı teskereler.aeo.kib

    satılmış=85 civarı 🙂

    olcay=177 civarı değil tam 177 🙂

    abdullah=267 civarı 🙂

Bir Cevap Yazın

