Gençler Karışık

Resmi büyük görmek için tıklayınız…

Resmi büyük görmek için tıklayınız…

Reklamlar

Gençler Karışık” üzerine 35 yorum

  1. içimiz rahat gardaşım zaten kimsenin de ne bozacağını ne de çökerteceğini düşünmüyom zaten o kadar kolay deil güdüllüleri yıkmak.kib rahat olun ben döndürmeye gidiyom byeee(drift)

  2. mukemmel bısı olmus helal olsun sentepe sızınle gurur duyuyor allaha emanet olun kanunsuz tuncelıde safak 88 derken gulen gozler aglamasın

  3. gardasım eline saglık cok güzel olmus insallaha arkadaslıgımız bölünmez zaten bölünse arkadaslıgımız vatan bölünmüş olur

  4. cok güzel olmuş karışık resimler yasin bey e teşekkürler ne gerekıyorsa yapalım köyümüz icin benden 2 tane çatlak kavun çalışır

  5. sayın mehmet bey koskoca köyümüz sizin 2 tane çatlak kavununuza kalmadı gerektiğinde hali bile feda edeceksinizki köyümüz yükselsin.allah sizden razı olsun çok acayip mersiiiiiiiii.arkadaşlara tekrar tşşkk ederim.elinize sağlık beyler.

  6. slm arkadaslarım çömezlerim torunlarım biletlerim ve üst devrelerim hepinizi bu şekılde gormek benı cok mutlu ettı ben yokken neler yapmıssınız neler ama cokkkk gusel olmus elinize saglık sizleri seviyorum ben burda sizi korurum ama sırası gelende yapcak bu askerlıgı ozamanda ben yatarken sızde benı koruycaksınız izmirden selamlar hepınıze hepınızı cok osledım yasın gusel olmus dahada gusel olsun herkesın gozu bızde olsun şentepe oturak alemi:)

  7. anlamadığım apo kardes sen izmirde anca kızlardan korursun vatanıda,bizimkileride yani hadi doğuda yapsan eywalllah ama saygı duyuyorum kaçmadın yapıyon her TÜRK gibi yapacaksında…ha benmi HAKKARİ/YÜKSEKOVA dayım safağımda 179 hadi aeo kib 🙂

  8. eywallah kardeşim sağolasın özlemler karşılıklıdır…tabiki kardeş Allahın izniyle biz gelecez sonra siz gideceksiniz ve sizde geleceksiniz başkaları gidecek…hadi aeo.kib safak 177

  9. bornovalı askerden herkese selamlar ya cok gusel olmus yasın ya her çarsıya cıktıgımda siteye giriyorum hemen karısık gencler resımlerıne tıklıyorum çünkü hepınızınde resımlerı var özledım hepınızıde ama az kaldı gelcem izne ozaman tatını cıkartırız inşallah askerlık gusel guselde gurbet zor yoksa askerlık dedıgın nekı yat kalk nöbet korkmayın onemlı olan unutulmamak…………tek kral onb.apo

  10. Apo onu sana yapıolar yanlıs anlama yasın senın gıbı uzun donem yapmıcak yersın tekmeyı tabı unutmakı sen alt devresın daha cok yersın yıye yıye atmayıda ogrenırsın safak 249 demişin bu kasaturanın nosumu o kadar safagım olsa valla fırar ederım neyse kıb Alaha emanet olun bı safak yazımda zoruna gıtsın sadece 074 battı üzülme gül geç apooo

  11. aloo şeyy alo neyy slmlar arkadaşlar efsane geri döndü ama askerlikte geldi çattı.kına gecemiz çankırı caddesinde çiçek lokantasında olcak ordanda şafağın gaveye geccez tüm angara davetli ha.hadı hepınıze bırden comolokkoo

  12. Evet arkadaşlar 1 haftalık tatilin ardından tekrar beraberiz.antalyada(güdül) iyi tatil geçirdim bol bol denize girdim.Ama artık izin bitti iş başındayız muayyeneleride olduk geldik tüm asker arkadaşlarıma slm ederim sıramız geliyo artık bizde gidecez herkeze slmlar bye.

  13. hopp öncelikle selam bu siteyi yapan arkadaşlar kimse helal olsun ama ayıp oluyo gençlik aynı semtin çocuklarıyız. insan siteye bizleride ekler tamam köyün sitesi olabilir amahepimiz bu vatanın evlatlarıyız beeeeeee ayırdım yapmayalım lütfen bölünmeyelim tamam benim mahallem deki bazı vatan daşları sevmiyo olabilirsiniz ama benidemi sevmiyonuz gençlik ben sizi kendi arkadaşlarım dan ayırt etmedim etmem buzamana kadar ne yanlışım olduuuuuu sözüm hepinize kabul ediyonuzmu etmiyonuzmu beni aranıza tanrı misafiriiiiiii

  14. arkadaşlar benle sorunu olan varsa yüzüme sölesin direk bu arada torunlar nerdesiniz lennnnnnnnnn gelinnnn artık şafak saymayın bitmez

  15. gel celel gel sana sölücek sözümüz olurmu ya bizim sitemiz herkeze açık kafanı takma sen her zaman köyümğüze de sitemizede bekleriz herkezi hadi bye

  16. saol kardeşim böyle düşündün için çok sevindim saolasın site manyak olmuş çok güzelll bizden istediniz bişey olur sa söleyin mesela dün dernekmi biyeri taşıyomuşsunuz savaşa söledim yardımcı olakmıdiyeee yokk dedi kardeş çekinmeyinnn elimizden geldince yardımcı olalımvalla benim neköyüm var ne kasabam bizim ailede benden hariç herkes kayseriye gitti ben daha bikere bile gittmedim doğma büyüme ankaralıyım askerde bile ankaralıyım dedim ben kayseriliyim demedim çünkü görmedimm bileeee anlıyon demiii kardeş aslını inkar etmicen derler ama benn görmedim yeri vatanımdiye kabul edemem kiiiii

  17. işte has ankaralı gitmediği bilmediği yeri sölemiyo çünkü burada doğmuş burada büyümüş yetişmiş bizimde yanımızda her zaman yeri vardır celalın o da has ankaralı artık

  18. Bizde ayrımcılık olmaz ama nerelisin dediklerinde ANKARA GÜDÜL’ lüyüm demek bir ayrıcalıktır.neden çünkü ankaranın başkenti GÜDÜL dür.

    Kiymir çayı azgın akar geçemem
    Yaşım atmış olsada senden vazgeçemem
    Feleğin yayı ile ok olduk attılar bizi
    Sılamsın sen benim senden vazgeçemem!

    Sivri bağlarının güzel olur üzümü
    Bir gün gelir bende kapatırım gözümü
    İzleyin gençler sizler benim izimi
    Burası benim şirin kasabam GÜDÜL SAPANLI…

  19. haklısın celal sende haklısın gitmedğin bi yeri nerden bileceksin mesela bana dubai nerde deseler bizim sapanlının 2 km ötesinde derim.öyle zaten.eyfel kulesiyle de bakışır benim köyüm

  20. haklısınn insanın memleketi gibisi varmı beeeevalla okadar şehir dolaştım gezdim gördüm ankarayla hiç birini degişmem hele şentepe deki ortamm hiç birinde yokk yalanmı kardeş ama şu sapanlıyı bide bizmi görsek napsak heee

  21. hiç mi gitmedin be celal git de bi havasını suyunu gör köyümüzün insanın içi gidiyo valla orda yaşayası kalıyo insanın.o dede kuyularından bi su iç buzzzzzz gibi için donar valla mütü bağlarında pikniğini yap ordan kızıldere in avlan ohh daha ne olsun çık dağların eteklerine önünde köy arkanda göletimiz var balık bile tutarız valla.işte bahsettiğim yerdeyiz GÜDÜL SAPANLIIII

  22. işallah gideriz bi gün biz asker gecemizi köyde yapcaz o zaman sende gelirsin celal ok hem sende görmüş olursun köyümüzün güselliklerini

  23. olur ayıpsınnn yeterki çarınn hepinizin gecesine gelmeyen neolsun
    kardeeşim hele bi gelsinn ogünnnn seveseve gelirimmmm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s